Aici vei gasi o tona de: energie, vitamine, zimbete, sanatate, de-ale gurii raw si vegan, carti si filme pentru iluminare, fructe si legume, ginduri bune si miscare si multe alte chestii pentru ca viata ta sa fie plina de fun, joy and rock&roll baby!!!



marți, 17 mai 2011

Iarba de grâu...un secret mai putin secret!

De ceva timp doream sa scriu despre sucul de iarba de grâu dar...este straniu, iar lumea il va intelege ca atare. Citi stiu despre sucul de iarba de grâu? Cred ca foarte putin iar majoritatea se intreaba : WTF??? Sa beau suc de iarba? Ca animalele?
Raspunde me me me: DA!
Daca am sa spun ca sucul de  iarba de grâu este un super aliment am sa spun minciuni deoarece nu exista superlativul necesar de al descrie dar...in fine , asta e parerea pe personală, subiectiva si neprofesională. Sa vedem faptele ce zic:
Intrebare: Ce este sucul de iarba de grâu?
Raspuns: Iarba de griu creste din ceea ce stim noi ca boabe/seminte de grâu. Sucul il extragem din planta cind este tinara, vibrantă și plină de clorofila. Timpul perfect de recoltare este cind planta atinge punctul sau forte de detinere a fortei nutritionale, adica cind iarba are inaltimea de 10-15 cm. după ce il crestem in pamint/sita/sprouter/etc il bagam in storcator si gata! Dr.Birscher, Dr Ann Wigmore si multi altii l-au numit „putere solara concentrata„ sau „singele verde„ datorita functiilor sale nutritive exceptionale.


Semintele prin inmuiere, incoltire si crestere in vlastari produc reactii chimice ce activeaza enzimele gata sa ne protejeze de boli, si pregatesc prin pre-digerare pentru noi totul, adica rup structura nutritionala complexa fiind gata de asimilare. Nutrientii se desfac si se simplifica devenind foarte usor de asimilat si digerat. Proteinele se transforma astfel in amino-acizi, grasimile in acizi grasi esentiali. Proteinele, vitaminele, enzimele si urmele de minerale se multiplica de la 300% pana la 1200%.
Punctam:
  1. clorofila pe care o contine imbunatațeste functiile inimii, sistemului vascular si plaminilor.
  2. Clorofila se poate extrage din multe plante, insa iarba de grau este superioara, deoarece s-a descoperit ca, contine peste 100 de elemente de care omul are nevoie. Daca este crescuta in pamant bun, fara chimicale, absoarbe 92 din cele 102 minerale aflate in pamant
  3. functioneaza ca un detoxifiant al corpului, functii regenerative si neutralizator al toxinelor
  4. sucul de grau ajuta la producerea hemoglobinei, oxigenind corpul, reduce anemia
  5. detoxifica ficatul
  6. Reduce presiunea arteriala, dilatand in tranzitul lui caile prin care sangele circula (contine fier care ajuta la circulatie)
  7. te scapa de matreata
  8. ajuta la infectii vaginale
  9. lupta impotriva cariilor ( pe bune...nu ca guma de mestecat:)) si a durerilor de dinti
  10. stimuleaza glanda tiroida controlind obezitatea
  11. Contine toate mineralele de care omul are nevoie si vitamine, A, complexul de vit. B, C, E and K
  12. ajuta la problemele de piele
  13. are efect benefic asupra capilarilor
  14. ajuta impotriva radiatiilor, poluarii etc
  15. intirzie imbatrinirea si favorizeaza secretia hormonilor sexuali
  16. duce la eliminarea metalellor grele din organism
  17. alcanizeaza corpul
  18.  daca este consumat zilnic, trasforma fire albe de par in fire de par tinere/colorate si pline de vitalitate ( exista cazuri concrete!)
  19. enzine, enzime, enzime
  20. antiseptic
  21. gargara cu suc de grau cand aveti amigdalita
Se bea la inceput cite 2 linguri pe zi dupa care doza se mareste la pina 50 ml pe zi sau de 2 ori pe zi a cite 50 ml. Il puteti bea simplu, dizolvat in apa sau cu alt suc.
Eu personal l-am incercat:) ca sa stiu despre ce vorbesc. Are o culoare verde nemaipomenita de iti vine sa-l bei doar pentru acea culoare. Gustul este...de iarba, dulciu! Se recomanda chiar si diabeticilor deoarece contrar primei impresii reduce glicemia.
pe linga administrarea orala ( sorry, nu stiam cum altfel sa formulez:)) mi-am facut si o masca pentru par. Adica am luat suc, l-am dizolvat cu putina apa...turnat pe cap...asteptat 10 minute..clatit! Poti face baițe cu suc de grau pentru diferite zone problematice.
Intrebarea logica este de unde luam iarba de grau?
Raspunde me me me: il crestem! Acum toti ofticatii vor zice ca ce am inebunit de ajungem sa crestem iarba! Me me me va zice ca este bine si sanatos uneori sa fii nebun:)) Daca serios...:)))...atunci faceti cum vreti! Eu va zic beneficiile voi faceti alegerea! Mi se pare corect!
Multa clorofila si fericire!
Hip hip raw!

PS: Fotografiile cu iarba sunt cit se poate de autentice facute de me me me cu iarba unei foarte dragute vegane careia i-am cerut permisiunea oficiala de a-mi „imprumuta„ iarba ei si de a-l prezenta lumii:)) pentru ce tin sa-i multumesc! Mai ales ca la crescut cu multa dragoste si mi l-a oferit sa-l storcam si bem!
PS...nr2: despre cum se creste iarba in conditii „casnice„ promit sa scriu in viitorul apropiat!

4 comentarii:

Dosha spunea...[Reply to comment]

pisicile probabil ar fi cele mai fericite sa aiba un astfel de vazonash intregul an pe pervaz :))

me me me spunea...[Reply to comment]

nustiu, nu am pisici! Tu stii mai bine!

Rodica Dumbraveanu spunea...[Reply to comment]

Ce fericita sa stiu ca mai e cineva in Moldova care incearca sa mearga pe calea asta. De ceva vreme incoltesc si eu tot ce se poate incolti, din pacate nu am un stocator, deocamdata, pentru frunze si ierfuri, dar imi inchipui cat de bun tre sa fie sucul..mm :)

me me me spunea...[Reply to comment]

Salutare!
Fericita-s eu ca ai intrat si te-ai prezentat si mai bucurat:)
Mai vino cu ginduri bune!
Hip hip raw!